goooodis (a'

va precis o möte upp mamma,hon vet ju inte va d patteh bor nånstans innan.
jag & patteh va o hämta ut vårat guldpass förut,vi fick åkband för imorrn
så vi kan bara gå in o åka
annars måste man gå t en speciell kassa o hämta ut åkbandet,
men vi behöver inte det nu :D
just nu sitter vi & mumsar i oss massa godis
HAHAHAA,tjockisar e vi allihop allihopa (a)
just de.
för ut när vi va ute va det en liten tjej som kolla på patteh's legging och sa:
- dom va sönder ,väldigt mke sönder
jag & patteh börja as garva.
HAHAAHAAHAA
vf hon sa det va för patteh hade leggings med massa hål i som hon fixat
nu har jag inget mer att skriva typ ^^
juste,jag ÄLSKAR vädret .det känns som sommar ! §
´skriver senare,då har det säkert hänt nåt roligt ;)



nu ska jag & käka .
juste,GLAD PÅÅÅÅÅÅÅSK! :D
PuSs ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0